Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Džentlmeni v ledovém ránu díky!

No, tak dnešek začal vážně úchvatně. Musela jsem s holčičkou vstát velmi brzo, šla jsem na krev ještě před její školou. Protože jsme dorazili k doktorce v sedm a hned mě vzala, šli jsem v sedm a pět minut hned do auta.

Vzala jsem malou na snídani do pekárny. Koblížek a horká čokoláda bylo to pravé na ledové ráno. V autě jsem vozila tašku suchého pečiva pro kachny, a protože byl ještě čas než bude muset moje malá do školy, zaskočili jsme k řece krmit. Házela jsem pečivo co nejdál, aby se kachny nemusely obtěžovat až k nám. Moc hladový po ránu nebyly. Teď to přijde. Najednou jsem hodila rohlík do řeky tak prudce až mi vylítl snubní prsten z prstu a šup do řeky. Vzmohla jsem se jen na zoufalé: "nééé".

Říkám si jestli je tohle možný. Každou ženskou v té kruté chvíli aspoň na nanosekundu napadne: asi mi zhubla ruka, to je dobrý. :0), ale zoufalství mě neopouštělo. Co řekne manžel, že jsme hodila prsten do řeky. Jak symbolické a patetické. Šla jsem ke kraji a viděla ho asi půl metru od kamenného břehu. Břeh byl vysoký metr a voda ledová stejně jako ráno. Bylo -1 a já už myslela na to, že se budu muset zout a vlézt tam. Bylo jasné, že ho tam nemohu nechat. Mírná panika mi zaplavila mozek.

Náhle moje sedmiletá dcera se otočí, něco na mě zavolá a pádí pryč. Ohlédla jsem se a viděla nějaké dva statné muže v pracovním oblečení. Nesli si z obchodu jídlo a šli do práce. Jinak nikde nikdo. Než jsem stačila něco říct byla moje dcera u nich a něco jim povídala. Běžela sem k nim a oni se blížili ke mě. Moje sladká holčička je žádala o pomoc. Ptala jsem se tedy, když už je oslovila, jestli nemají nějaký "tyčojidní" nástroj. Neměli, ale jeden řekl, že pokud na prsten vidím, donesou mi z práce drát. Panika mne začala pozvolna opouštět. Ukázala jsem prsten a ochotný muž a džentlmen v jednom se začal svlékat. Koukám na něj a říkám mu, že snad tam nechce vlézt. Řekl, že ne, že tam dosáhne. Svlékl se do trička (brrrrrrrr) a lehl si na ledové kameny. Kolega ho přidržoval, aby tam nezahučel a hrdina toho rána byl na světě a podával mi prsten. Nevím jestli jsem někomu někdy tak rychle a nejmíň dvacetkrát děkovala. Samozřejmě i své holčičce. Jenže díků a ochoty pro někoho něco udělat není vždy dost. Toto ráno takové však bylo. Proto ještě jednou džentlmeni VELKÉ DÍKY.

Autor: Michaela Vaščíková | úterý 3.11.2015 23:18 | karma článku: 16,74 | přečteno: 670x
  • Další články autora

Michaela Vaščíková

Marodova tříkrálová

S dcerkou jsme nastřídačku, chvíli i souběžně, marodili. Skončili jsme ještě před Třemi Králi i když dcerka asi pojede další kolo. Nedalo mi nepodělit se s Vámi o báseň marodovu:0), která vznikla na Tři Krále

7.1.2019 v 7:46 | Karma: 5,37 | Přečteno: 152x | Diskuse| Poezie a próza

Michaela Vaščíková

Novoroční 2019

Dovolte mi napsat Vám zde novou básničku, která je výjimečně možná i lehce sentimentální, ale je to dílo okamžiku a zrovna v tu chvíli jsem to tak cítila. Děkuji za Váš čas i shovívavost.

1.1.2019 v 19:30 | Karma: 12,88 | Přečteno: 205x | Diskuse| Ona

Michaela Vaščíková

Octomilky útočí a naše kytička s nima zatočí

Také se Vám letos potulují bytem takové maličké černé mušky? Octomilky jdou snad na všechno. Naliju si pití a než uklidím lahev, tak mi tam dvě plavou. Ale konečně jsme přišla na to jak s nimi zatočit.

31.12.2018 v 8:14 | Karma: 21,87 | Přečteno: 850x | Diskuse| Ona

Michaela Vaščíková

Nová mikulášská básnička

Protože mě nebaví stále poslouchat, že Mikuláš ztratil plášť, napsala jsem další básničku pro svoji holčičku k Mikuláši. Třeba se inspirujete a i Vaše děti budou říkat něco originálnějšího.0) Stačí změnit jméno dítěte.0)

27.11.2018 v 19:52 | Karma: 18,68 | Přečteno: 690x | Diskuse| Poezie a próza

Michaela Vaščíková

První pomoc - vždyť jde o moc 29. a poslední díl

Toto je poslední díl mého seriálu o první pomoci. Čerpala jsem z publikace primárně určené dětem. Proto se mi také líbila, pro svoji jednoduchost. Snad si lidé najdou čas těch pár řádků přečíst a třeba někdy někomu dokáží pomoci

26.2.2018 v 21:57 | Karma: 6,28 | Přečteno: 201x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 344x
Jsem obyčejná ženská co má ráda humor a ráda píše své názory, zkušenosti a vůbec co život přinesl. Prostě vážně i nevážně o životě. Někdy sranda a někdy ne.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky